(Prawie) gładki pośladek

Odejmujący uroku, wróg, znienawidzony, uparty… czy tak właśnie mówisz o swoim cellulicie?

My pomożemy ci sobie z nim poradzić, dzięki kilku prostym metodom:

1. Jak zacząć walkę z cellulitem?

Z racji tego, iż cellulit nie jest niczym innym jak tłuszczem zgromadzonym w tkance podskórnej w nadmiernej ilości, zmniejszenie jego ogólnej ilości w organizmie nie tylko poprawi nasz wygląd ale również pozytywnie wpłynie na zdrowie. Dlatego warto zwrócić uwagę na dietę.

2. Czego unikać w diecie? Aby pozbyć się cellulitu, warto nie spożywać:

  • białego pieczywa (warto zastąpić go pełnoziarnistym bez dodatku pszenicy)
  • sól (sprzyja zatrzymywaniu wody w organizmie, zatem sięgnij raczej przyprawę curry lub chili)
  • fast foody (wiemy że ciężko z nimi się rozstać, ale każdy fast food można odtworzyć w domu, skutecznie zmniejszając ilość kalorii oraz ilość przetworzonych składników)
  • chipsy
  • słodycze (czekoladki, cukierki, ciasta, torty, maja również swoich wiernych naśladowców w zdrowszej postaci, tylko z innych składników)
  • tłuszcze zwierzęce
  • cukier (warto czytać etykiety, nawet na produktach z napisem „fit” lub „zdrowe” ukrywa się zdradziecki cukier lub jego przyjaciele jak np. syrop glukozowo-fruktozowy)
  • węglowodany proste (nie mamy na myśli produktów pełnoziarnistych czy owoców lub warzyw)
  • produkty wysoko przetworzone: wędliny, zupy, sosy w proszku, które zawierają konserwanty, sztuczne barwniki,
  • potrawy smażone

3. Co warto jeść?

Warto zaopatrzyć swoją spiżarkę o superfoods o których pisaliśmy jesienią oczywiście. Warto również jeść codziennie 3 porcje owoców i 3 porcje warzyw. Warto przekonać się do warzyw gotowanych na parze oraz pieczonego aromatycznego chudego mięsa w piekarniku z duża ilością przypraw. Kuchnia tajska jest pełna ciekawych przepisów które bardzo łatwo można wykorzystać i zamieniając składniki stworzyć coś zdrowego i smacznego. Warto sięgnąć po pieprz cayenne oraz przyprawę chili które zawierają w sobie kapsaicynę- przyjaciółkę gładkiego pośladka i szczupłych ud.

4. Niestety sama dieta nie wystarcza mimo ze to 80% sukcesu. 20% to ruch, wiec warto choć 3 razy w tygodniu wybrać się na dłuższy spacer lub basen… Mamy wiosnę więc natura sprzyja motywacji i wszelkim sportom na świeżym powietrzu.

5. NIE ZOSTAWIMY WAS SAMYCH! Mamy dla was coś niepowtarzalnego- zabieg MAXIMUS, który przyspieszy walkę z cellulitem 4 razy!!! * chcecie wiedzieć więcej o zabiegu? Zapraszamy do następnego posta!

Miłego dnia!

*efekt uzależniony od indywidualnych predyspozycji

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s